Ahad, Februari 03, 2008

Kita cuma ambil exam paper yg kita amik / daftar saje.Setuju?

Dalam post yg lalu : "Belajar Kejuruteraan Tapi Exam Ambil Paper Human Anatomy , Logikkah? '

Buat pengetahuan dan pencerahan kepada semua,saya langsung tak limitkan seseorang belajar satu bidang sahaja,semua org boleh je amik atau belajar subjek ape pun.

Cumanya dlm artikel yg lalu,mesej saya ialah ujian yg kita terima sememangnya adalah ujian yg layak kita terima.
Katakan lah sem lepas (sem pendek kat mmu) saya amik cuma dua subjek iaitu:

i) Computer Organization Architecture
ii) Advanced Electromagnetic Theory

Maka da tentu saya cuma akan menghadapi exam untuk dua paper ni saje.Setiap kali nak mula exam kan bukankah kita diminta check kertas soalan yg kita terima,adakah betul kertas yg diterima dengan subjek yg kita ambil?Itulah point saya pada post artikel yg lalu.

Walau apa pun,respon yg saya dapat saya tengok pada positive sight,respon korang adlah nialaian pada penulisan saya..hehe terpaksa akui saya lom mahir menyusun ayat agar mesej yang hendak disampaikan sampai.

terima kasih sekali lagi :D

Tiada ulasan: